Новата спортна колекция на H&M, носеща мотивиращото име "For Every Victory", ще излезе в избрани магазини, включително и в България, на 21 юли това лято. Рекламната й кампания ни накара да бъдем нетърпеливи.
#По този повод шведският бранд организира събитие с вдъхновението Михаил Христов, който се погрижи за добрата форма и за настроението на присъстващите. Той е параолимпийски състезател по лека атлетика и двукратен световен шампион на скок дължина за мъже и младежи.
#Михаил Христов е от онези хора, от които изпитваш гордост само докато споменаваш техните имена. Той, точно както и рекламните лица на какмпанията на H&M е олицетворение на огромните човешки възможности, на силата на волята. На максимата, че когато има желание, наистина има начин.
Атлетът застава зад мотото на "For Every Victory" - че най-големите победи за личните, че всеки трябва да се бори със страховете си, че човешките възможности са безгранични. И не просто да се бори, а да ги преборва - да успява въпреки тях. #ForEveryVictory.