Вдъхновявайки се от идеята за приключенията по време на път, H&M постига една неповторима стрийт колекция, подправена с игривост, лекота и чувство на принадлежност. #hmlovescoachella влиза в магазините по целия свят на 31 март, както и онлайн.
Колекцията съчетава емблематични модели и неподправена свобода. Настроението, което създава, насърчава за изразяване на собствен стил, комбинация на различни елементи и споделяне на послание за лекота е безгрижие.
За момичетата колекцията включва блузи с фолклорни елементи, топове с мъниста и ресни, гащеризони с ярки принтове, срязани дънкови панталонки и задължителните шапки с периферия, слънчеви очила и боти. Ключови предложения за момчета са тениските с принт и контрастиращите ризи, бермуди и дънкови панталони.
"H&M бе първият бранд, който обедини сили с coachella за създаването на една цялостна модна колекция. Успехът бе внезапен и всеобхватен, затова решихме да разширим предложенията си за предстоящия сезон. Обожаваме coachella, защото уважаваме демократичния дух и пристрастяващото изживяване, които създава. За нас coachella позволява да изразим енергията си чрез модата и музиката, и именно това демонстрираме с колекцията си", коментира Рос Лийдън, дизайнер в h&m.