"Диор" поднови тази година договора си с Джони Деп, като модната компания е платила на холивудския актьор рекордната сума от 20 милиона долара.
Договорът на Деп е по-скъп от този на Робърт Патинсън за реклама на парфюм Dior Homme (12 млн. долара) и на Брад Пит за реклама на Chanel No. 5 (7 млн. долара).
Средно ставките за такива договори за звезди от първа величина варират от 2 до 4 млн. долара - така например Крис Пайн получи 4 млн. долара за тригодишното си сътрудничество с "Армани".
Удължаването на договора съвпадна със завръщането на Деп на големия екран след шумната съдебна битка с бившата му съпруга Амбър Хърд, която го обвини в домашно насилие. След "отмяната" Деп направи триумфално завръщане към киното на филмовия фестивал в Кан с премиерата на първия си филм от години - "Фаворитката".
"Когато Деп беше в центъра на вниманието заради високопоставената си съдебна битка с бившата си съпруга Амбър Хърд миналата година, "Диор" не се отказа да работи с него, въпреки обществения натиск. Актьорът е лице на парфюмната гама Sauvage от пускането ѝ на пазара през 2015 г.", се казва в изявление на модната компания през май.
Джони Деп спечели делото си за клевета срещу Хърд през юни миналата година, пише още БГНЕС. Съдебното жури постанови, че актрисата трябва да плати 15 млн. долара обезщетение на бившия си съпруг.