Служителите на "Епъл" създадоха собствена платформа "Apple Too", чиято цел е да събира разкази на хора, сблъскали сe с насилие или дискриминация по време на работата си в компанията, съобщава The Verge.
"През годините компанията се криеше от външни погледи", пише на сайта. "Истината е, че за мнозина от служителите на "Епъл" тази култура на тайната превръща всичко в една затворена крепост. Ние опитахме да говорим с Човешки ресурси, да се свързваме с шефовете си, опитахме всичко. Време е да "Мислим различно".
"Да мислим различно" е цитат от рекламна кампания на фирмата, стартирана от Стив Джобс през 1997 г.
В нея се използват мисли на хора, повлияли на историята на човечеството, сред които Алфред Хичкок, Пабло Пикасо, Джими Хендрикс и Джон Ленън.
Сайтът AppleToo е кръстен по примера на движението #MeToo.
15 действащи служители на фирмата стоят зад него, а 8 засега са публикуваните истории на бивши и настоящи работници.