Моделът Хайди Клум публикува няколко снимки от нова рекламна фотосесия на популярна марка бельо.
В своя Instagram профил тя изключи коментарите, вероятно заради хейта от предишни кампании. Потребителите обаче намериха начин да обсъдят доколко са уместни такива фотосесии на майка и дъщеря. Те използваха профила на Лени, както и на самата марка, за да порицаят снимките.
„Коя нормална майка би позирала с дъщеря си по бельо?“, „Странно е, когато майка ти докосва бикините“, „Това изглежда като началото на филм за възрастни“, „Много е странно да участвате в нещо подобно заедно“ и „Тази реклама е пълен ужас“ – гласят част от коментарите.
Някои потребители дори се позоваха на скандала с Пъф Деди и наскоро пуснатия филм на ужасите „Вещество“ с Деми Мур (където в сюжета възрастна актриса се опитва да си върне популярността с помощта на млада версия на себе си). „Енергията на Пъф Деди. Те биха били подходящи за филма“, пишат хейтърите в коментарите.
Хайди и Лени Клум станаха лица на италианската марка бельо преди две години, когато дъщерята на модела навърши 18. За тяхната първа рекламна кампания вижте повече тук:
Лени Клум стана модел като майка си и работи със световни брандове като Dior и Karl Lagerfeld. Появявала се е на корицата на немския Vogue с майка си.
Освен Лени, която Хайди Клум роди от бизнесмена Флавио Бриаторе, тя има още три деца от певеца Сийл: синовете Гюнтер и Йохан и дъщерята Лу, припомня БГНЕС.
Хайди Клум и Сийл се разведоха през октомври 2014 г. след 9-годишен брак. През 2019 г. Клум се омъжи за китариста Том Каулиц, който е с 16 години по-млад от нея.
Последвайте ladyzone.bg във FACEBOOK
Последвайте ladyzone.bg в INSTAGRAM
Последвайте ladyzone.bg в ТIKTOK