Лени Кравиц винаги е бил открит по отношение на личния си живот. И не изпитва притеснения да споделя съкровени моменти от него. Като например да обяви публично, че от близо десет години е приключил с интимните връзки. Или пък щедро да разтвори вратите към своите домове, за да покани сякаш целия свят.

Още през 2019 г. екипът на списание Architectural Digest обиколи идиличното му бразилско ранчо. Сега, шест години по-късно, музикантът отново е готов да покаже част от своето пространство. Този път това е величествената парижка градска къща, която той притежава от две десетилетия и която преди това е била дворцов дом на графиня.

Когато за първи път Лени Кравиц вижда имота, разположен в сърцето на френската столица, остава истински изумен. Това се случва в началото на 2000-те години, когато музикантът вече има няколко платинени албума зад гърба си. Въпреки възможностите си обаче, той иска нещо по-скромно. „Малък апартамент, може би на Сена, с една-две спални, където да мога да пиша и да се мотая“, спомня си той пред списанието.

Агентът му по недвижими имоти обаче го насърчава да види обявата, която по думите му „се случва веднъж на поколение“. И въпреки скептицизма си, още с влизането в бившия дом на графинята Лени си казва: „Това е моята къща!“.

Години по-късно, домът безспорно се усеща като негов – отражение е на личността и творческата му енергия. От просторните интериори, обзаведени с творби на известни художници, традиционно африканско изкуство и мебелите на собственото му студио Kravitz Design, до ексцентричната винарска стая и осветеното с червено подземно парти пространство - музикантът продължава да трансформира пространството като продължение на себе си.

Певецът определя естетиката на дома си като „душевна елегантност“. „Която обаче е и удобна, разбира се. Но и шик“, обяснява още той. „Обичам баланса между различни култури. Обичам неща, които са изключително бляскави и същевременно изключително брутални.“

И въпреки че по стените му висят произведения на изкуството на Анди Уорхол и Жан-Мишел Баския, за централна част от дома си Кравиц смята портрета на покойния си дядо Алберт Рокер, направен от фотографа Рувен Афанадор. Афанадор е снимал корицата на четвъртия албум на музиканта „Circus“, издаден през 1995 г., а дядо му е присъствал на снимките.

„Облякох дядо си в един от костюмите си, а Рувен направи куп негови портрети. Дядо ми е причината да съм тук и да съм в тази къща и изобщо да бъда това, което съм. Всичко е благодарение на него. Така че той с право председателства от стената през цялото време“, допълва още Лени Кравиц.

Последвайте ladyzone.bg във FACEBOOK

Последвайте ladyzone.bg в INSTAGRAM

Последвайте ladyzone.bg в ТIKTOK