През 1983-а френската козметична компания Lancôme прави удар в десетката, като сключва десетгодишен рекламен договор с актрисата Изабела Роселини. По това време дъщерята на актрисата Ингрид Бергман и кинорежисьора Роберто Роселини е на 31 и не е много известна. Голямата слава идва през 1986-а с участието й в „Синьо кадифе” на Дейвид Линч.
Сега Lancôme отново ще работи с 63-годишната актриса, показвайки, че за красотата няма възрастови ограничения. Изборът е емблематичен, защото със своите нестандартни роли в киното Роселини си е изградила аура на смела и силна жена. Спомнете си само участието й във фотоалбума на Мадона „Секс”, когато е на 40 години.
Привличането на Изабела Роселини от Lancôme допълва тенденцията, зададена от Céline и Saint Laurent, които подписаха съответно с 81-годишната писателка Джоан Дидион и 72-годишната певица Джони Мичъл.
Посланието е ясно – да се прекъсне практиката рекламите за козметика да показват само жени на 20-25 години, сякаш продуктите са предназначени само за тях. Привличането на възрастни дами в рекламите има и друг позитивен ефект – показва на младите, че не трябва да се страхуват от остаряването, защото то не е порок.