Бритни Спиърс е новото лице на Kenzo. 36-годишната изпълнителка определено изглежда секси в рекламната кампания, която модният гигант разпространи, но друго по-важно нещо занивама умовете на феновете. В социалните мрежи се изляха тонове коментари, които обвиняват певицата, че не изглежда на себе си заради прекомерното използване на програми за дигитална фотообработка.
Част от хейтърските коментари в социалните мрежи гласят:
„Обичам Бритни Спиърс, но не я разпознавам! Използван е толкова много Фотошоп!!!‘
„Лицето й е толкова изкуствено, че е едновременно ужасно и смешно за гледане.“
„Тя вече се сдоби с ново лице!“
Някои от поддръжниците на изпълнителката дори смятат, че на снимките Бритни прилича на други нейни колежки:
„Това е Джесика Симпсън и не ми казвайте друго.“
Макар да забелязват, че фотосите са преминали през Фотошоп, други бяха толерантни към идола си:
„Бритни е много красива. Лицето й все още е хубаво и на снимките тя прилича много на сестра си Джейми Лин. Не преувеличавайте.“