Винаги когато Снуп Дог се появи някъде, феновете му изпадат в еуфория и крещят името му! Рапърът се превърна в неофициален талисман на Олимпийските игри в Париж, като по време на престоя си във френската столица 52-годишният изпълнител беше и факлоносец на олимпийски огън, облече се като жокей и неспирно забавляваше всички с неочакваните си гримаси от трибуните.
ЗАБАВЛЯВА ЛИ СЕ СНУП ИЛИ ЗАРАБОТВА?
Оказва се, че докато бурно аплодира спортистите и се учи да плува с най-добрия, Снуп печели и пари. Стана ясно, че изпълнителят ще получи милиони за работата си като олимпийски фен на пълен работен ден, пише немският "Билд".
Официално той работи в Париж за американската телевизия NBC. През 2014 г. медията си осигури правата да излъчва Олимпийските игри до 2032 г. срещу невероятната сума от 7,75 млрд. долара.
Снуп Дог сме виждали до коментатора Майк Тирико, където прави забавни коментари по време на състезанията по фехтовка или езда. Той също така се включва като репортер, като кара олимпийския титан в плуването Майкъл Фелпс да му обяснява успешната си техника за плуване в басейн.
Хенри Макнамара, обявен от „Форбс“ за един от най-влиятелните млади предприемачи в света, разкрива в социалната мрежа X (позната преди като Туитър) подробности за провела се вечеря с мениджъри от американската телевизия NBC.
Става ясно, че високопоставен служител по време на вечерята му е казал, че Снуп Дог получава по 500 000 долара (около 450 000 евро) за всеки ден, който прекарва на Олимпийските игри в Париж. За 16 дни от началото на Олимпиадата това прави някъде около 8 млн. долара (около 7,9 млн. евро).
Служител на NBC коментира пред „Билд“, че Снуп Дог може да спечели към 15 млн. долара (около 13,7 млн. евро) от присъствието си на Олимпийските игри във френската столица. Договорът му трябва да гарантира повишаване на телевизионни рейтинги, които всъщност главоломно растат в САЩ. За разлика от Игрите в Токио през 2020 г., рейтингът тази година се е увеличил с цели 79 процента.
На пресконференция преди Игрите продуцентът от NBC Моли Соломон нарече Снуп Дог „посланикът на щастието“.
„Ние сме приятно изненадани от популярността му“, допълни Соломон.
Чрез Снуп Дог американската телевизия достига до напълно нова таргет група от зрители, поради което мениджърите й са щастливи да му изплатят огромната сума.