Вероятно сте попадали в ситуация, в която в раницата ви вече няма място за още дрехи и вещи?Един много лесен метод променя изцяло правилата на играта!
Той се нарича 5-4-3-2-1 и ще се учудите колко е ефективен. А в същото време лесен за изпълнение.
Хората, които са го изпробвали, потвърждават, че по време на почивката си са имали достатъчно дрехи, а място в куфара или раницата не е липсвало за допълнителни вещи. За пътуващите със самолет новините са още по-добри – ще избегнат разходите за чекиране на допълнителен багаж.
Разгледай онлайн нашите промоционални брошури
Кой е измислил метода е трудно да се проследи, но една от първите, които го популяризираха, беше блогърката Женева Вандерзейл, която говори за него в своя публикация преди няколко години. В момента в интернет пространството и в социалните мрежи съществуват стотици видеа със съвети и обяснения за метода.
Какво представлява методът 5-4-3-2-1?
Методът за опаковане 5-4-3-2-1 е много прост: Цифрите представляват броя на определени елементи от облеклото. Така в куфара или раницата ви трябва да има пет топа (тениска, потник), четири панталона или поли (къси или дълги според сезона), три чифта обувки, две рокли и един комплект аксесоари, състоящ се от бижута, слънчеви очила и шапка.
В зависимост от случая и дестинацията, разбира се, подредбата може да бъде леко променена. За лятната ваканция банският костюм очевидно е от съществено значение. Ако сте избрали по-хладна дестинация, по-вероятно е да имате две якета, а не две рокли. Основният принцип обаче остава същият.
Методът следва минималистичен подход и се основава на системата на капсулния гардероб. Затова е важно избраните дрехи да могат лесно да се комбинират помежду си. Имайте това предвид, когато избирате всеки от елементите.
Ако все още смятате, че няма как да оцелеете с толкова малко дрехи по време на ваканцията си – помислете отново! Ако вземете петте топа, четирите панталона/поли и трите чифта обувки, можете да направите 60 различни модни комбинации.
Инфлуенсърката Айша ни показва как работи методът в TikTok.