Джони Деп подписа нов договор с марката Dior за промотиране на мъжкия аромат Sauvage на луксозния френски бранд, който той представлява от 2015 г., твърдят източници на таблоида TMZ.
Това се случва само броени седмици след съдебната победа на актьора над бившата му съпруга Амбър Хърд, която беше завела срещу него дело за домашно насилие.
Новата сделка е за няколко години и става дума за седемцифрена сума. Тя е сключена наскоро, казаха източниците, след като ръководителите на Dior и известният моден фотограф Грег Уилямс присъстваха на един от рок концертите на Джони и Джеф Бек в Париж, за да изразят подкрепата си за актьора.
По същото време в Париж се състояха снимки с участието на актьора, кадрите от които ще бъдат използвани в новата рекламна кампания на Dior, пише още БГНЕС.
След като Амбър Хърд за първи път отправи своите обвинения срещу Джони Деп, рекламите на Sauvage спряха да се излъчват по телевизията в САЩ. Но след като актьорът спечели в съда, рекламата с него отново се върна в праймтайма.
По време на процеса феновете на Деп масово купуваха и парфюми в негова подкрепа. По това време Sauvage беше най-продаваният парфюм за мъже както на Sephora.com, така и на Ulta.com - двата най-големи онлайн магазини за парфюмерия на дребно.
Когато Деп беше обвинен в домашно насилие, Dior не прекъсна отношенията си с актьора. По време на дългата съдебна битка снимки и видеа на Деп останаха в сайта на марката и в социалните мрежи на марката. След приключването на процеса, който завърши с победа на Деп, представителят на актьора похвали френската луксозна марка за нейната „твърда и непоколебима подкрепа“.
Вижте повече за съдебния процес на Джони Деп и Амбър Хърд във видеото по-долу: