Yettel, новият бранд на PPF Telecom Group, стартира официално днес. Създаден на база задълбочени пазарни проучвания за потребителските представи, Yettel е бранд, ориентиран към бъдещето, който възприема най-новите тенденции и отчита нарастващата роля на технологиите в живота ни.

„Отношенията ни с технологиите се промениха. Днес да си онлайн е задължително и нашите клиенти очакват да им помогнем  да използват технологиите, за да балансират важните за тях неща. Искаме да вдъхновим потребителите да се стремят към този баланс в живота, като предлагаме продукти и услуги, които подкрепят тази голяма амбиция“, каза Марек Слачик, изпълнителен директор на телекомуникационния, медиен и технологичен бизнес на PPF Telecom Group за Централна и Източна Европа.

Yettel е телекомуникационен бранд, създаден, за да помогне на клиентите да балансират технологичните и телекомуникационните си потребности с начина си на живот.

Новата Тийн тарифа на Yettel за 25,99 лв. е с включена услуга „Онлайн защита“ за целия срок на договора, за спокойствието на родителите и защита на децата им от влизане в подозрителни уебсайтове и неподходящо дигитално съдържание. Услугата предпазва потребителите от вируси и зловреден софтуер, докато сърфират в мрежата на Yettel, отличена с четири последователни сертификата Best in Test от независимата организация umlaut, която определя златния стандарт в сектора. Тарифата се предлага в пакет с хиляди мегабайти за чат услуги, социални медии, стрийминг на музика и видео. Тийн тарифата за 25,99 лв. включва и достъп до иновативната образователна платформа iZZI за 24 месеца.

Всички тарифни планове на Yettel за пренос на данни и мобилни услуги включват 5G достъп без допълнително заплащане. Офертата идва с ексклузивни предложения за 5G смартфони, които стартират от само 5,99 лв. на месец. 

Като част от ребрандирането Yettel Bulgaria стартира новия си уебсайт (Yettel.bg), ново мобилно приложение, както и нов дизайн на дигиталните си и социални медийни канали. През следващите години Yettel ще извърши пълно ребрандиране на магазините си в страната, като започва постепенно с отделни ребрандирани обекти, които още от днес ще посрещнат клиентите.