Зад феноменалния успех на модната империя „Версаче” се крият много талант, блясък и престъпления. В книгата „Модна къща „Версаче” от Дебора Мол, семейството за пръв път разказва истината за себе си.
Авторката Дебора Бол е дългогодишен кореспондент на „Уол стрийт джърнъл” в Милано.
За да напише книгата си, тя прави изключително щателно проучване с цел да проследи историята на семейството и модната къща. С много добър усет към детайла, тя използва информация от полицейски доклади, финансови отчети и публични архиви и провежда 220 интервюта с роднини, любовници (включително с дългогодишния партньор на Джани Версаче– Антонио), конкуренти и топмодели, като Наоми Кемпбъл например. Благодарение на впечатляващия й достъп до Санто и Донатела Версаче, читателите преминават през бариерата, която пази семейството от хорските очи.
От страниците на книгата изскачат десетки любопитни факти от модния подиум: анорексията на Алегра; мнението на Анджело Асена, помощник на Версаче, за лошата походка на Клаудия Шифър; защо Джани избира главата на Медуза за лого на фирмата; откъде идва сентенцията, че Армани облича съпругите, а Версаче любовниците на богатите; навиците на Джани и партньорът му Антонио да наемат мъже за платен секс, независимо от дълбоката си привързаност един към друг; преговорите за сливане на компаниите „Версаче” и „Гучи”, прекратени от Джани, който държи да контролира всичко; варианта Карл Лагерфелд да бъде нает за дизайнер след убийството на Версаче; сумите, които семейството пръска – Джани успява да похарчи 750 000 долара за един час в магазин за антикварни мебели, а Донатела изразходва над 150 000 долара годишно за изкуствените кичури в косата си.
Още куп интересни факти за света на модата и фамилията на Версаче – в книгата „Модна къща „Версаче” от издателство „Ера”.