След успешното си първо издание миналата есен образователната кампания „Пресичам безопасно с TEDI” се завръща с разширен обхват. Училищата, които ще се присъединят към инициативата тази година, се увеличават от 30 на 40. Предстои мечето TEDI отново да „посети“ класните стаи на деца от първи до трети клас, за да им покаже най-важните правила за безопасност на движението. Освен ученици от София, Пловдив, Варна, Бургас, Ловеч и Велинград, тази година за първи път ще се включат и деца от Русе, Стара Загора, Хасково и Благоевград.
Поради все още ограничения достъп на външни лица в училищата, обучението отново ще бъде виртуално и ще се проведе посредством атрактивни за децата мултимедийни уроци. Инициатор на кампанията е производителят на висококачествени плодови напитки и зърнени закуски Тимбарк България, част от Маспекс. Институционални партньори за втора поредна година са Министерство на образованието и науката и Министерство на вътрешните работи – Пътна полиция.
Интерактивният урок е структуриран в три части и представя чрез нагледни демонстрации какво трябва да бъде правилното поведение на децата на пътя в техните основни роли като участници в движението – на ПЕШЕХОДЦИ, ПЪТНИЦИ и ВОДАЧИ. Мултимедийните материали са разработени съвместно с експерти от МОН и с инспектори от отдел „Пътна полиция“ към Главна дирекция „Национална полиция“ на МВР. Чрез урока учениците от първи, втори и трети клас ще усвоят как безопасно да пресичат улици, да пътуват в автомобил и да управляват велосипеди и тротинетки.
„Децата харесват мечето TEDI и урокът за тях е много интересен. Често задават въпроси относно карането на велосипеди и тротинетки“ – споделят пред LadyZone.bg от Тимбарк България.
„Кратките образователни уроци оказаха ползотворно влияние върху обхванатите групи ученици при първото издание и със сигурност ще допринесат за опазването на живота и здравето на участниците в движението по пътищата във възрастовата група първи – трети клас. Нагледността чрез видео и конкретни ситуации е доказан метод за обучение и възпитание, а избраната форма в този проект може да бъде използвана продължително време и извън рамките на учебната година“ – допълват от МВР.
В сайта на кампанията presicham-s.tedi.bg децата могат да попълнят тест и да проверят дали са усвоили материала от урока. За да бъде по-забавно, част от отговорите са шеговити.
Тимбарк България има дългогодишни традиции в областта на корпоративно социалната отговорност, както и институционалните партньорства и осъществява успешно различни общественополезни кампании, свързани с грижата за децата, спорта и активния начин на живот.
„TEDI ще влезе отново в българските училища и сме особено радостни, че имаме възможност да включим още четири града в кампанията тази година“, споделя Савина Паликарева, Маркетинг мениджър на Тимбарк България. „Постарали сме се да представим важна и сериозна информация по начин, който е достъпен и интересен за малките деца, което даде много добър резултат в първото издание на кампанията и провокира децата да бъдат активни, да споделят впечатления от урока и да се включат в ролеви игри, с които да затвърдят наученото“, допълва тя.
След позитивния отзвук от миналогодишната кампания очакванията за тази година са още повече деца да се почувстват подготвени и уверени на пътя с помощта на TEDI.
За TEDI
Продуктовата линия детски нектари и сокове TEDI е лансирана на българския пазар през 2006 година и оттогава е сред най-предпочитаните напитки както от децата, така и от техните майки заради високото си качество и добър вкус. През 2012 година рецептата е подобрена с добавяне на мед.
Брандът TEDI е добре познат на пазара с висококачествените си морковените нектари, но включва още и 100% сок от ябълки, плодови напитки за по-големите и мус със 100% плодово съдържание под формата на пюре. Продуктите TEDI съдържат витамини А и C, които са изключително полезни за детския организъм и се произвеждат по най-модерна бутилираща технология с ниска пастьоризация, която запазва всички полезни вещества.
Симпатичното мече TEDI, популярният герой на марката, е любимо на децата с неговата енергична, весела и забавна натура. Той се появява не само в рекламите и на етикетите на продуктите, но и на различни събития на живо, където предпочитаното му занимание е да играе и общува с малчуганите.