Мечето TEDI кани всички деца от началните класове на виртуален урок „Пресичам безопасно с TEDI”. Заедно с инспекторите от пътна полиция децата ще разгледат важни ситуации на пътя и ще видят демонстрации на правилно и неправилно поведение. Урокът е свободно достъпен на presicham-s.tedi.bg.

От началото на ноември над 8000 деца от първи до трети клас от 30 училища в страната – в София, Пловдив, Варна, Бургас, Велинград и Ловеч, се включиха в мултимедийния урок с помощта на своите учители в училище. Малките ученици се запознаха с най-важните правила, които трябва да знаят като пешеходци, пътници в автомобил или водачи на велосипед и тротинетка.



Урокът, проведен в училищата, бе последван от тест за проверка на знанията по безопасност на движението по пътищата, а някои преподаватели организираха и допълнителни демонстрации в реална градска среда в близост до училищните сгради. По време на заниманията на учениците от начален курс беше обърнато специално внимание върху правилата за управление на велосипеди и тротинетки, които се отнасят за деца до 12 години. Също така, акцент във виртуалния урок беше и правилното поведение при пресичане на големи кръстовища, където светофарът свети зелено едновременно за пешеходците и за автомобилите, и където децата биха се затруднили как да преминат безопасно.

„Вярваме, че инициативата е в помощ на децата и техните родители. Постарахме се по увлекателен за малките ученици начин да им представим сериозна и важна информация, свързана с тяхната безопасност на пътя. Гледаме напред към 2021 г., когато се надяваме обстановката да ни позволи да реализираме урок на живо в училищата, в присъствието на инспекторите от пътна полиция, тъй като непосредственият човешки контакт е особено ценен както за децата, така и за нас“, каза Савина Паликарева, маркетинг мениджър на „Тимбарк България“.

Компанията „Маспекс“, част от която е „Тимбарк България“, вече реализира успешно образователни активности по безопасност на движението по пътищата сред най-малките ученици в Полша и Румъния с подкрепата и партньорството на съответните държавни институции.

Кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“ се провежда за първи път в България. Материалите са разработени съвместно с експерти от Министерство на образованието и науката и Министерство на вътрешните работи. Решението урокът да бъде изцяло виртуален идва както от желанието информацията да бъде представена атрактивно и ангажиращо за децата, така и поради текущите ограничения в училищата.

В специално разработените мултимедийни материали от кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“ образователната информация е поднесена от инспектори от отдел „Пътна полиция“ към Главна дирекция „Национална полиция“, като са заснети и нагледни демонстрации на правилно и неправилно поведение на пътя. Във видеата участва и любимото мече на децата – TEDI.

За TEDI

Продуктовата линия детски нектари и сокове TEDI е лансирана на българския пазар през 2006 година и оттогава е сред най-предпочитаните напитки както от децата, така и от техните майки заради високото си качество и добър вкус. През 2012 година рецептата е подобрена с добавяне на мед.

Брандът TEDI е добре познат на пазара с висококачествените си морковени нектари, но включва още и 100% сок от ябълки, плодови напитки за по-големите и мус със 100% плодово съдържание под формата на пюре. Продуктите TEDI съдържат витамини А и C, които са изключително полезни за детския организъм и се произвеждат по най-модерна бутилираща технология с ниска пастьоризация, която запазва всички полезни вещества.

Симпатичното мече TEDI, популярният герой на марката, е любимо на децата със своята енергична, весела и забавна натура. TEDI се появява не само в рекламите и на етикетите на продуктите, но и на различни събития на живо, където предпочитаното му занимание е да играе и общува с малчуганите.