Мария Бакалова бе специален мотивационен лектор на Годишната лидерска конференция на Кока-Кола ХБК България, която ежегодно събира 250 лидери на компанията от цялата страна. Във вълнуващ разговор с тях, Мария сподели за предизвикателствата по пътя си от Бургас до Оскарите и каква според нея е тайната формула за постигането на големи и световни успехи.

Актрисата с номинации за „Оскар“, БАФТА и „Златен глобус“ разкри пред лидерите на компанията своето вярване, че късметът идва  само при тези, които се подготвят за него с много усилия и работа. Смисълът на посещението ѝ бе да вдъхнови присъстващите да не се ограничават в целите, които поставят пред себе си, както и да ги убеди, че с правилната нагласа всяка една цел е постижима. Въпреки признанието и спечелените отличия, Бакалова сподели, че няма намерение да спира дотук, а смята да надгражда себе си и да търси нови пътища за успех. На срещата с лидерите на Кока-Кола ХБК България тя разкри как човек може да надскочи себе си и разказа, как вече е планирала работата си за следващите 4 години и че подготвя над 20 проекта в този период.

„Големите успехи изискват дръзки мечти, превърнали се в цели. Щом можем да си го помислим, можем и да го направим.“, сподели Мария Бакалова, по време на събитието.

Системата на Кока-Кола в България се състои от 5 компании и играе важна роля в националната икономика на страна, осигурявайки работа на 3 000 души. Сред основните приоритети на компанията е грижата за хората и разгръщането на техния потенциал и умения. Именно това е и причината Системата ежегодно да инвестира в изграждането на най-добрите екипи в индустрията. Компанията насърчава постоянния стремеж към развитие, чрез обогатяване на функционалните знания и умения и усъвършенстване на лидерските способности. В този контекст, тя организира редица програми и събития, включително Годишната лидерска конференция, които са пряко насочени към конкретните нужди на всеки член на екипа.

На местно ниво, само за изминалата година Кока-Кола ХБК е произвела над 353 млн. литра напитки в заводите си в Костинброд и Банкя. В допълнение, сумата на данъците, платени от компанията в България, се равнява на половината от държавния бюджет за култура годишно или годишните разходи за обучение на около 110 000 ученика, което още веднъж потвърждава социалната и икономическа роля на компанията в страната. Всеки 1 лев, похарчен за напитки на Coca-Cola, води до 0,75 лв. приход за България, а икономическият принос представлява 0,5% от БВП на страната.