Казват, че по дрехите посрещат, а по ума изпращат. За да бъде посрещнат добре на пазара един продукт, трябва да е в подходяща опаковка. Някои от тях са не просто подходящи, а сръчно изработени и супер креативни.
Винаги е по-интересно да пиеш чай в нечия компания. Може би това са си мислели и създателите на този чай във voodoo опаковка. Винаги може да си представите, че бялото човече е ваш неприятел, колега, който не харесвате, или политик, и да сте доволни от това, което му се случва, пускайки го в горещата вода.
La Pépèrman са бонбони за възрастни хора с малко, болни или без никакви зъби. За да не бъдат лишавани от захарната сладост, за тях са приготвени специални меки бонбони, които просто се топят в устата без нужда от дъвчене. Кутията, в която са поставени, прилича на човешка уста, в която са налични всички 32 зъба. След като се отвори по средата обаче, всичко се променя. Закачливо намигване към миналото.
Идеята за тази кутия идва от факта, че понякога е хубаво опаковката да показва какво се крие в нея. Обувките с токове, поставени вътре, със сигурност се чувстват доста добре – стоят изправени и токовете им не се жулят. Минус обаче е, че тази специфична форма прави кутията трудно използваема за друго съдържание.
Опаковката на това вино е вдъхновена от прословутата снимка на Мерилин Монро с развята над шахта бяла рокля (справка филмът "The seven year itch").
Тази опаковка е аналог на фунийките от вестник, в които сме свикнали да ни продават слънчогледовите семки на плажа, например. Формата й наподобява разцъфнал слънчоглед.
Хумористичните опаковка на четки за боядисване са направени само от картон, който е с двустранен печат. Лицето на всяка четка е различно. Човечето на предната страна никога не се повтаря.
Вуду чай и вино като Мерилин Монро
Защото по опаковката посрещат, по съдържанието се заплащат
20 Юли 2012