Красотата се крие в това, че никой не е перфектен, но сме свикнали да виждаме перфектни лица в рекламите за красота – гладка кожа, безупречни скули и контури на лицето. Цялата тази "перфектност" се постига с обработка на професионалните снимки, които иначе биха отразили и порите по лицата на красивите модели.
Да, но козметичният бранд "Urban Decay" решава да разчупи обстановката, като сподели необработени снимки на красивите си модели. Напълно подкрепяме тази идея, защото смятаме, че и неретуширана кожа на женското лице с порички, лунички и леки тръпчинки е достатъчно перфектна и красива.
Брандът е известен с ярките си и красиви палитри със сенки за очи, които предлага. Инстаграм профилът му има близо 10 млн. последователи, които станаха свидели на фотосесията с модели гримирани от любители, а не от професионалисти.
Докато страхотният опушени грим и красивата заигравка със сенките за очи блестят на снимката, фокусът е другаде – върху реалната повърхност на женската кожа. Не са прикрити нито пори, нито лунички или каквото и да е било, защото снимките не са обработени преди споделянето.
Един от последователите им коментира, че свежата кампания е едно напомняне как изглежда кожата реално.
"Ах, тези лунички!", възкликват последователи на козметичната компания. Те са слабост на много хора по света, които са щастливи да видят едно момиче с грим и истински лунички, които са такива, каквито са. Снимките предизвикват доста вълнение и коментари сред последователите на бранда, които са щастливи да видят красотата необработена технически.
Това не е единствената марка, която е избрала да си вземе почивка от фотошоп корекциите. Преди месец моделите на модния гигант "H&M" гордо показаха стрии, белези и косъмчета по тялото си във фотосесия по бикини. Отзивът на клиентите беше положителен и отново последваха коментари, които "благодарят за реалността". Според много от потребителите такива фотосесии помагат на хората да избягат от нереалистичните стандарти за красота и стремежа към перфектност, която не съществува.
Дано това да се превърне в тенденция и рекламните кампании да отразяват красотата такава, каквато е – криеща се в различията на хората.