"Много сме развълнувани, че ще предлагаме "мода за лицето" в H&M. Това е възможност да проявим изобретателност, креативност и да се забавляваме с цветовете", казва Сара Валандер, концептуален дизайнер на H&M Beauty.
Гримът е основен елемент в ежедневието на съвременната жена. Тя е модерна, стилна и държи да изглежда винаги добре. Кой друг освен H&M би могъл да разбира толкова добре жените?!
Очаква се серия от над 700 козметични продукти с изцяло обновена визия да бъде пусната на пазара. Тя ще включва нови сезонни продукти и лимитирани палитри с цветове. Козметичната гама, която ще замени съществуващите beauty продукти на H&M, ще включва и две допълнителни колекции: premium козметична линия и асортимент от козметични устойчиви продукти със сертификат Ecocert.
Също така в магазините ще има нови, специализирани зони, където клиентите ще могат да експериментират с тенденциите и да създават своя собствена визия.