Времето все още предразполага към дълги неделни разходки, тичане в листата и наслада от мекото есенно слънце. Когато сте на върха на някой хълм обаче, често ви се приисква да се поразтегнете и да релаксирате уморените си крайници. Разказвам ви за няколко чудесни начина да отпуснете цялото тяло за минути. Опитахме ги миналата неделя и нямаме търпение да ги споделим с вас, за да усетите и вие ефекта им.

Разтягане на прасец
Снимка: Галина Толкингтън

Всички мускули в тялото са свързани в деликатна мрежа, затова е добре когато разтягате прасците, да включите и предната част на бедрото, където се намират мускулите, свързващи крака и таза. За да изпълните тази позиция, застанете с лице към дърво или към пейка и направете голяма крачка назад, така че пръстите и на двата крака да сочат напред. Направете лек напад с опорния крак , без да отлепяте петата на задния крак и  усетете леко разтягане при прасеца и предната част на бедрото.  Задръжте 45 секунди и сменете позицията, за да я изпълните с другия крак.