Сексът продава. Това е максима стара като света и е записана със златни букви в билията на рекламистите. Затова те не се свенят да използват секса, за да привлекат вниманието на потребителите. Често те го правят само с тънки намеци, но понякога направо се оливат.
Хората, които са направили рекламата за "Krushers" на KFC, със сигурност са гледали нещо друго преди да я започнат. Всеки ден, ден след ден. Само не е ясно кой им е позволил да вземат сюжета от това, което са гледали, и да го завоалират като реклама за хранителен продукт. Зрителят гледа рекламата като мъжа от клипа и не знае какво се случва в него, освен, че трябва да звънне на бившата/настоящата/бъдещата за милкшейк. Веднага.
От производителите на бонбони Puccho се предоставили на откровени фетишисти да им направят рекламния клип с участието на японската поп група AKB48. Азиатките и без това масово изглеждат като на 12, а облечени в ученически униформи, нещата вече навлизат в зоната на софт порното.
Освен това, те си предават един бонбон от уста на уста. Без да използват ръце. Концепцията за тийн ученички с отчетливи лесбо елементи вече беше експлоатирана от ТАТУ, но очевидно не може да излезе от употреба.
От рекламния екип към играта Ninja Gaiden Sigma 2 категорично отхвърлят тезата, че геймърите са задръстеняци. Въпреки, че да сложиш чифт изкуствени цици на произволна улица, всъщност е дело на страшен мръсник или на страшен смотаняк.