За да прогоните умората и да съхраните тонуса си през целия ден, ви предлагаме седмична програма, богата на витамини и минерални вещества, необходими за мускулния комфорт на организма. Най-важни сред тях са калцият, желязото и протеините. Без калций е невъзможно функционирането на мускулите и поддържането на тяхната еластичност. Дефицитът на желязо пък води до липса на апетит, вялост и слабост.

Както ще ви направи впечатление, преобладаващо присъствие в закуската е и това на яйцето. Именно защото в него има всичко, необходимо за живота – като се започне от протеините и се стигне до витамините. Плодовете, зелените зеленчуци, сиренето и бобовите култури също са сред главните участници в менюто.

1-и ден

Закуска:
½ кофичка кисело мляко
1 с.л. овесени ядки
1 с.л. мед
Не по- рано от 1 час след закуската: 1 круша

Обяд:
Телешко с грах
Салата от домати със сирене
Няколко блокчета черен шоколад
Не по- рано от 1 час след закуската: 200 г грозде

Вечеря:
Броколи и картофи на фурна
Шепа сурови ядки
Чаша червено вина

Седмично меню за здраве и грация >>