Руската диетоложка Василиса Пономарьова предложи няколко прости метода, с които да поддържаме фигурата си по време на почивка, като издаде съветите си пред МедикФорум.

Експертката поставя късната закуска в списъка с ефективни методи за запазване на външния вид.

"Важно е не само какво ядете, но и кога го ядете. Гладуването в продължение на 12 часа дневно дава достатъчно време за възстановяване на клетките и предлага различни ползи, включително загуба на тегло, подобряване на настроението и повишаване на енергийните нива", казва здравната специалистка.

Пономарьова съветва да се осведомите на рецепцията на хотела си за най-късния възможен час за хранене сутрин. По този начин ще ви се иска да вечеряте малко по-рано, казва тя.

За здравословна закуска специалистът препоръча да се избират бъркани яйца, варени или сурови зеленчуци и кисело мляко. От друга страна, ястията, които съдържат много захар, трябва да се избягват, съветва диетоложката.

Снимка: iStock

Освен това лекарката припомня значението на ходенето пеша, което също помага за поддържане на желаните килограми, пише още БГНЕС.

  • Това лято аптеката идва при теб
  • 5 (научно доказани) причини защо морето е полезно за здравето
  • С кои храни да горим по-бързо мазнини през лятото?
  • Цвети Пиронкова в топ форма по бански! Избра Българското Черноморие за лятната си почивка
  • Защо джапанките са вредни за краката ви?
  • Как да предпазим телефона си от прегряване в жегите
  • Овен, Лъв и още 2 зодии се влюбват изключително лесно
  • Как да спим по-добре през горещите летни нощи
  • Лято на екс: Микаела от "Ергенът" за мъжа, който се е качвал през прозореца, за да я види
  • Всички варианти за спане край язовир Белмекен