Поднасяме на вниманието ви няколко вълшебни блюда, обагрени в различен цвят за всеки ден от седмицата. 6-дневната диета има за цел да зареди организма ви с много витамини и ценни хранителни вещества, да го прочисти от натрупаните токсини и да подсили метаболизма му. Съчетана с достатъчно движение и физически упражнения, резултатът от диетата е: засилена имунна защита на организма и 2-3 килограма по-малко!

1-и ден – Оранжев

Закуска – печена  тиква с мед, джинджифил и канела + резенчета манго и шепа орехи

Втора закуска – 2 райски ябълки

Обяд – крем-супа от моркови и тиква

Следобедна закуска – Оранжево смути:
Разбийте в блендер 1 морков, 1 райска ябълка, няколко сушени кайсии, добавете ½ с.л. кисело мляко и още веднъж разбийте в блендер.

Вечеря – Запеканка от моркови и батати с орехи и подправки:
Нарежете морковите на пръчици, а бататите – на колелца и запечете за 25 минути на 200 градуса, после смесете със ситно нарязания магданоз и смлените орехи. Подправете с мед, зехтин, стрит чесън и лимонов сок.

2-и ден - Жълт

Закуска – яйца на очи с малко пресен лук и магданоз, царевица и парченца авокадо

Втора закуска – 1 портокал

Обяд – Жълта чушка, пълнена с ориз, моркови, магданоз, лук и домати

Следобедна закуска – Жълто стмути:
Пасират се от 1 портокал, нарязан на парчета, 1 лимон с кората, 1 банан и ½ манго

Вечеря – Сьомга на пара с варени аспержи и лимонов сок