Избрали сте най-подходящата диета, решили сте твърдо да влезете във форма и вече сте хвърлили око на нова рокля... Въпреки всичко има периоди, в които се мръщите на здравословното си меню и 20-те грама шоколад не ви стигат. Преди да нарушите режима си, пробвайте тези доказани методи за възвръщане на мотивацията.

Правете малки стъпки – ако имате 25 килограма за сваляне и знаете, че ще отнеме месеци да ги изгубите и да задържите резултатите, лесно може да изгубите вяра, че това което правите днес ще има видим резултат утре. Вместо да мислите за голямото число, поставете си за цел да свалите 3 кг. След като постигнете тази цел, отбележете си датата, отпразнувайте успеха си и продължете със следващите три килограма.

Разнообразете режима си – никой не може да издържи наеднообразна и скучна храна дълго време. Дори да сте влюбени в задушените картофи с риба на пара,след няколко седмици вкусът им ще ви е дотегнал и лесно ще се обърнете към старите си навици. Намерете други подходящи кореноплодни – сладки картофи, касава, ряпа, моркови и нов източник на белтъчини – например пуешко. Използвайте различни подправки и техники на готвене.