Шведският мебелен гигант ИКЕА създаде една от най-гениалните реклами, които сме виждали напоследък. Сега, освен, че трябва да прочетат рекламната брошура на компанията, потребителите ще трябва да се изпишкат върху нея, за да получат отстъпка за детско креватче.
С нестандартната реклама ИКЕА желае да привлече вниманието върху новия продукт "Sundvik", като върху брошурата има специална лента, която реагира като тест за бременност.
Просто трябва се изпишкате или капнете урина върху маркираното поле и да изчаквате няколко минути, за да видите "резултата" в крайната цена. Ако наистина сте бременни, ще разберете отстъпка, която ще получите при закупуване на креватчето.
Гениално таргетирана реклама към бъдещи родители, нали? Вижте повече за рекламата на шведската мебелна компания, създаде в колаборация с рекламна агенция Åkestam Holst в следващото видео: