Накъдето и да се обърнем, дебнат вредни и дори опасни за здравето ни храни. Проблемът става още по-сериозен, когато тези храни се превърнат в любимо лакомство и предпочитано меню за децата ни. Добре известен на всички ни е наболелият въпрос за детското затлъстяване. Със сигурност няма родител, който да не е загрижен по този проблем и да не полага нужните грижи, свързани с изграждането на здравословни навици у детето си. А колкото по-отрано започнем да приучваме малчуганите към тях, толкова по-добре. Ето кои са 6-те храни, които задължително трябва да присъстват в детското меню на мъниците, за да растат те жизнени, здрави и енергични.

1. Сьомга: За стимулиране на умственото развитие и укрепване на сърдечно-съдовата система

Тук не бива да забравяме правилото – колкото по-мазна е рибата, толкова по-здравословна е тя! Не случайно сред най-препоръчваните от специалисти и педиатри риби за захранване на бебето (ок. 10-и месец) е именно сьомгата. Тя е най-добрият източник на омега-3 мастни киселини, изключително важни за развитието на когнитивните възприятия и укрепване на сърдечно-съдовата система на бебетата.

Рибата – задължителна в детското меню >>