На 6 ноември Михаил Галин и неговата котка Виткор се качват на полет от латвийската столица Рига до руския град Владивосток. По време на прекачването в Москва служител на „Аерофлот“ заявил, че домашният любимец е с 2 килограма по-тежък от разрешеното, за да лети в пътническия салон и предложил вариант да бъде преместен в багажното отделение.

Притеснен за сигурността на котката, Галин взема друга котка, която да бъде претеглена преди полета и така Виктор успешно се завръща у дома, пътувайки в пътническия салон. След като Михаил споделя историята и публикува снимки в социалните мрежи, „Аерофлот“ го изключва от програмата си за лоялни клиенти.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Този ход на авиокомпанията обаче предизвиква възмущение в социалните мрежи, като много хора обвиняват „Аерофлот“ в проява на жестокост и бездушие.

Други авиокомпании обаче веднага се възползват от ситуацията и предлагат на руснака и котката му бонуси и безплатни пътувания.

Самият Галин признава, че е нарушил правилата, но заявява, че никога не би позволил Виктор да пътува в багажното.