Кампанията "Направи го сега" на сдружение ДНК провокира голям отзвук и множество реакции в социалните мрежи. Според организаторите един от основните проблеми, свързан с раждаемостта, е късното решение за създаване на дете. Кампанията разширява своя обхват и освен да насърчава двойки и семейства да създават деца, стимулира всички мъже и жени във фертилна възраст, които по различни причини все още отлагат, да помислят кога ще е най-подходящия момент за тях да направят тази крачка. като част от кампанията се появиха и рекламни плакати с шеговити слогани - "Бащинството те прави много по-привлекателен", "Майка ти ще се зарадва повече на внуче, отколкото на тиган", "Чашка С без силикон", "Селфитата с деца събират повече лайкове" и др.
Какво в посланията подразни нейните критици и какво всъщност са имали предвид инициаторите ѝ - вижте във видеото? В студиото на "Преди обед" Андрей Арнаудов и Елисавета Белобрадова направиха своеобразен словесен спаринг, за да покаже всеки своята позиция и да обясни кое е недоразбраното.