Изминаха два месеца и половина от обявяването на Антъни Вакарело за новият творчески директор на Saint Laurent. Дизайнерът зае поста на Хади Слиман – човекът, променил визията на френския бранд из основи.
#Първата рекламна кампания на новия творчески директор е равнозначна на първа публична изява. Антъни Вакарело ни загатва за бъдещето на Saint Laurent – следвайки тенденцията за черно-бели изображения, които Слиман фотографираше сам, изглежда, че днес се движим към още по-голям минимализъм. Снимките на официалната Facebook страница на емблематичната френска марка не дават информация какво предстои от модна гледна точка, но изглежда, че той ще запази досегашния стил, наложен от неговите предшественици.
#Фокусът на кампанията е върху младостта и красотата. Тя залага на непознати лица, което е нова стъпка за френската модна къща – досега рекламните кампании също разчитаха на изящество, но използваха се избираха известни за аудиторията модели.
Какво е бъдещето на Saint Laurent? Предстои да разберем през октомври 2016 в Париж, когато Антъни Вакарело ще представи първата си колекция пролет-лято 2017.
Следва тийзърът на рекламната кампания Anthony Vaccarello х Saint Laurent, който бе публикуван на официалната страница на Saint Laurent.