Крис Захариев и най-добрият му приятел от гимназията Крис Макаров не за пръв път работят заедно. През годините са снимали влогове и филми, а преди година започват да работят по създаването на обща модна марка. Двете момчета първо правят свои кройки, а след това ушиват проби. Тестват моделите чрез приятели и колеги. 

В процеса на разработване решават, че зад бранда ще стои благотворителна кауза. “Родени с мисия” е слоганът на марката. Всеки артикул идва с уникален код за съответната кауза. 10% от продажбата на всяка дреха или аксесоар се дарява на неправителствената организация “Фабрика за идеи и инициативи”, която помага на хора и общности по селата. “Нашата мисия е семпла - дрехите да бъдат мост между градските хора и селските каузи”, споделят от “Храбър”. 

Двамата приятели, дизайнерите на колекцията, са заснели професионална фотосесия и промоционално видео в градска среда и в село Челопек. В рекламната кампания освен младежи участва и дядо Младен, който е пример, че за марката “Храбър” възрастта е без значение, всеки може да носи дрехите. 

Брандът за дрехи върви със сайт, който официално беше пуснат на 31 август. Крис Захариев и Крис Макаров отпразнуваха подобаващо стартирането на своята марка с празненство в столично заведение, където присъстваха техни приятели, колеги и фенове.