Лана Дел Рей е новото рекламно лице на H&M. Новината беше потвърдена днес, след като през месец юни имаше подобни слухове, които шведската компания не искаше да коментира.
„Ние търсехме стилна модна икона и певица, която да представи нашата колекция есен-зима 2012/2013 и Лана Дел Рей беше перфектният избор. Смятам, че тя представя нашата есенна колекция дрехи по много вдъхновяващ начин. Темата на кампанията е модерната и изискана жена, която е нежна и мила” обяснява пиар мениджърът на компанията Кло Бауърс.
Снимките за кампанията са правени от фото дуото Инез Ван Ламсверде и Винод Матадин, които работят заедно почти две десетилетия. Фотографиите представят изпълнителката в характерната за нея ретро визия – облечена в розов ангорски пуловер и запазената марка на 60-те години – черна очна линия. Лана Дел Рей също ще се появи и в телевизионна реклама, свързана с кампанията. За случая 26-годишната певица подготвя и кавър на песента Blue Velvet, който ще се появи в минифилм на сайта на H&M точно на 19 септемрви.
/ Мода
Лана Дел Рей в едно фото ретро съвремие
Лана Дел Рей е новото рекламно лице на H&M. Новината беше потвърдена днес
17 Юли 2012

Снимки: H&M
Ключови думи:
-
Жена сърфира дни преди да роди, за да докаже, че „все още живее живота си“ (СНИМКИ+ВИДЕО)
-
Володимир Зеленски най-сетне облече костюм - жест към Тръмп или знак за край на войната?
-
Еспресо лимонада: Най-неочакваната лятна напитка за 2025 г. (СНИМКИ)
-
Тази дреха е любима на много хора, които обичат да пътуват (СНИМКИ)
-
Коко Шанел, революционерка в женската мода ~ Има хора, които имат пари. Има и богати хора
-
Глория след ареста на бившия й: В шок съм! Връзката ни приключи много преди това
-
Цвети, която качи Мусала с бебе на 44 дни: Животът не спира с появата на деца (СНИМКИ)
-
„Мис Вселена“ загина при сблъсък с лос. Само 4 месеца след „най-щастливия ден“