Лана Дел Рей е новото рекламно лице на H&M. Новината беше потвърдена днес, след като през месец юни имаше подобни слухове, които шведската компания не искаше да коментира.
„Ние търсехме стилна модна икона и певица, която да представи нашата колекция есен-зима 2012/2013 и Лана Дел Рей беше перфектният избор. Смятам, че тя представя нашата есенна колекция дрехи по много вдъхновяващ начин. Темата на кампанията е модерната и изискана жена, която е нежна и мила” обяснява пиар мениджърът на компанията Кло Бауърс.
Снимките за кампанията са правени от фото дуото Инез Ван Ламсверде и Винод Матадин, които работят заедно почти две десетилетия. Фотографиите представят изпълнителката в характерната за нея ретро визия – облечена в розов ангорски пуловер и запазената марка на 60-те години – черна очна линия. Лана Дел Рей също ще се появи и в телевизионна реклама, свързана с кампанията. За случая 26-годишната певица подготвя и кавър на песента Blue Velvet, който ще се появи в минифилм на сайта на H&M точно на 19 септемрви.
/ Мода
Лана Дел Рей в едно фото ретро съвремие
Лана Дел Рей е новото рекламно лице на H&M. Новината беше потвърдена днес
17 Юли 2012
Снимки: H&M
Ключови думи:
-
10 любопитни факта за Барън Тръмп - на каква възраст е, къде учи, колко е висок? (СНИМКИ)
-
Годеницата на Джеф Безос се появи с дантелен корсет за близо 4000 лв. (СНИМКИ)
-
Български токчета за 341 лв. на клетвата на Тръмп - ето коя знаменитост ги носи (СНИМКИ)
-
Джордж Оруел ~ Писането е най-силното оръжие на призваните (СНИМКИ + ВИДЕО)
-
Кока-Кола ХБК отново сред най-добрите работодатели с престижното отличие Top Employer
-
Силвър Стар с рекордна година
-
А1 няма да увеличава цените на мобилните и фиксирани услуги
-
УниКредит предвижда нови 2,3 милиарда евро финансиране при преференциални условия за микро и малкия и среден бизнес в ЦИЕ през 2025 г.