Стилни бижута и антиейдж продукти си правиха компания с френски шик и настроение. Всичко това по време на представянето на новата антиейдж линия MATRICIANE на BIODERMA и френският лейбъл за бижута On aura tout vu. Мястото е офисът на Gamma Design, а датата – 31 януари.
За да разкаже за „истинското бижу в колекцията на BIODERMA за 2012” – антиейдж гамата MATRICIANE, от централата на марката във Франция пристигна Давид Дюран.
По покана на BIODERMA, успешният лейбъл за бижута във Франция On aura tout vu, дефилира пред гостите с ексклузивна колекция, подбрана специално за събитието. Сред известните клиенти на екстравагантни укращения са Лейди Гага и принцът на Монако. Всички, които искат да видят бижутата и продуктите от гамата MATRICIANE, ще могат да го направят до 10 февруари в Gamma Design в София.