Тенденция е известните личности да използват социалните си профили, за да промотират стоки и да показват къде са били в снимки и видеа. Даяна Ханджиева е една от малкото, които не го правят и за това си има сериозна причина.
"Май не съм най-добрият инфлуенсър" - написа тя в Инстаграма си. Красавицата, която наскоро се завърна от благотворителна мисия в Уганда, не публикува така популярните в мрежите снимки на небе и облаци, направени през прозорчето на самолета. Не снима и краката си, изпънати върху шезлонг край някое екзотично място.
"Не си направих TikToc transition на Hey, hey, hey i am on vacantion. Не ви пускат giveway и кодове за отстъпка към 84728 бранда всяка седмица (само тогава, когато си заслужава)" - допълни тя в сторито си.
Причината е една, при това доста сериозна - Даяна желае да бъде промяната, която иска да вижда в Инстаграм.
Социален експеримент, проведен от американския журналист Ник Билтън, показва колко лесно се купува популярността онлайн. В документалния филм на HBO "Фалшива слава" той избира с кастинг трима души, които мечтаят да станат известни, и се залавя да ги направи такива, купувайки им фалшиви последователи, фалшиви лайкове и коментари. До края на експеримента остава една от тях - амбициозната актриса Доминик Дрънкман.
"Просто отивате в "Гугъл" и пишете: Купи последователи и лайкове в "Инстаграм", "Фейсбук" или "Туитър". Всичко е там - плащате и готово. Мисля, че това е индустрия за милиони", заявява той в интервю за "Преди обед".
От благотворителната мисия в Уганда, от която наскоро се върна, Даяна по-често споделяше снимки и клипчета в сторита, отколкото на основни си профил.
Чрез тях тя разказа за малката Рошана, която изключително много се привързала към нея.
А също и за майките и децата, които работят в каменни кариери, за децата, които живеят в сиропиталище и за хората, които не са свикнали да мрънкат, а приемат трудностите в живота с усмивка.