Не смятам, че на пазара трябва да се продават напитки във вид на наркотични вещества, това не само "бута" младото население към субстанции, а и ги прави зависими“, изрази мнението си пред Ladyzone.bg Виктория Асенова от „Ергенът“. Думите й са коментар по актуалната тема, която разпали ожесточени дебати в социалните мрежи, а именно появата на пазара на енергиен прах, който се приема през носа и бе рекламиран от певицата Диона.

„Включвам се с призив към хората, които ме харесват или хейтят. Към хората с разум и съзнание да вземат мерки по въпроса!“ Участничката от третия сезон на романтичното риалити на bTV смята, че подобен продукт не трябва да се продава в търговската мрежа и се пита как това е било допуснато да се случи изобщо.

Със своите близо 10 хиляди последователи в Инстаграм и като разпознаваем човек в социалните мрежи и не само, Виктория ни сподели, че никога не е палила цигара, наргиле и не е пробвала наркотични вещества. Причините да направи този избор са няколко:

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement


Първо заради мен, второ заради страх как би ми повлияло, трето заради спорта, и не на последно място - защото майка ми работеше в клиника за зависими, виждала съм гледката и си казах „Виктория, това не е за теб!“ Затова ви моля - не прибягвате към тези така модерни напитки или субстанции, това не ви прави готини, а пристрастени. Прави ви обсебени!“, допълва Виктория, за която е недопустимо инфлуенсъри да рекламират подобни продукти.

„Ние, инфуенсърите, трябва да насърчаваме децата и хората да се хранят здравословно, да спортуват, да се развиват. А не да се друсат. Да постигат успехи в живота, а това не е успех. Съжалявам, инфлуенсърката, която рекламира този продукт, че не осъзнава какво прави. Съжалявам, че продължава да показва това поведение на аудиторията си“, споделя ни още Виктория.



Участничката в риалити формата се надява продуктът да бъде спрян от продажба, а всички хора с влияние в медиите и социалните мрежи – да мислят повече, преди да приемат да рекламират даден продукт.



„Не парите са важни, а здравето, примерът и личната кауза! Бъдете разумни и отговорни и мислете, преди да качите пост, от който ще спечелите!“, категорична е Виктория Асенова, според която трябва да бъдат налагани глоби за подобен тип публикации.