Съществуват определени стереотипи за продуктите, с които се свързват различните страни в света - японска електроника, немска бира, швейцарски часовници, френски вина и прочее. Но това не са нещата, които потребителите реално търсят в Google.
Хвърляме поглед към една доста откачената световна карта на Fixr.com за най-популярните продукти и услуги, които се търсят във всяка страна.
Въпросният атлас е далеч от сериозните научни изследвания, но все пак разчита на специална формула, базирана върху търсенето на хората за цената на съответните неща в конкретните държави - Колко струва продукта Х в страната Y.
От резултатите става ясно, че хората искат да знаят колко струва полет с изтребител "МиГ" в Русия, колко струва проститутка в България и колко струва динята в Япония. Разгледайте подробно предпочитанията на различните страни към продуктите от картите в галерията по-горе.