В новия Look Book есен-зима 2013/14, Сердика Център представя 10-те най-силни тренда за сезона.
В материите се откроява туидът, любимият материал на Коко Шанел и английските благородници, който покрива тялото от глава до пети и идеално си партнира с уютните плетива, класическия деним и състарената кожа с ефектни изтърквания.
Десенът ни връща към шотландското каре, което за пореден път се завръща на подиума – и то не само в дамския, но и в мъжкия гардероб. Обичайната му привързаност към червения цвят този път отстъпва пред нови увлечения като нюансите на сиво и млечно бяло, синьо, бордо и масленозелено, без да пропускаме класическото съчетание на черно и бяло. Силно привталеният силует и хладният сексапил в духа на кинодивите от 40-те и 50-те години не просто се завърнаха на модната сцена, но и играят главнa роля в сюжета на есенния сезон.
Факт е, че нищо не прави фигурата така женствена, както убедително пристегнатата талия, а нейни верни съюзници са разкошните поли във формата на лале, трапец или плътно обгръщащите бедрата поли-молив.
Не са пропуснати и цветовете на сезона: розово и синьо. Цветът на сладките парфюми и захарните изкушения вдъхнови дизайнерите да разгърнат нежната палитра на розовия цвят, демонстрирайки подчертано пренебрежение към ярките й нюанси.
В резултат на преден план излязоха тъканите, обемите и изящните принтове, а вместо с момичешка дързост розовото ни завладя с новооткритата си спокойна елегантност. При синьото пък, нюансите са толкова многобройни, колкото и възможностите за избор - oт аквамарин и петрол до тъмно индиго, oсобено в комбинацията им с черно – най-актуалната цветна двойка за сезона.
Специално внимание е отделено на гладката черна кожа и анималистичните принтове, без които зимният сезон вече не може. В допълнение в Look Book есен-зима ще Ви запознае със сблъсъка на подиума този сезoн – Мини срещу Класическата черна рокля, овърсайз тренда и един тотално нов прочит на спортните облекла. Не е пропусната и нежната тема на бельото.
Този сезон и за първи път Сердика Център ще представи и интерактивна видео версия на Look Book-a, в която клиентите на центъра могат да видят селекция от най-добрите аутфити в движение и чрез клик върху тях да получат информация за бранд, магазин и цена на артикулите.
Петото издание на модния съветник ще е в услуга на клиентите на Сердика Център от 1 октомври.