Херцогът и херцогинята на Съсекс са изключително внимателни и грижовни, когато става въпрос за своя екип от професионалисти, които работят за тях. След публикациите, в които се твърди, че „ужасното“ поведение на Меган е причината за голямото текучество на персонал в компанията им Archewell, бивши и настоящи членове на персонала се изказаха в подкрепа на херцога и херцогинята.
Празнични партита, караоке вечери и специални подаръци са част от начините, по които принц Хари и Меган Маркъл глезят своите служители, твърдят от US Weekly.
Един от бившите служители разкрива пред изданието: „Когато осинових кучето си, на следващия ден имах на прага си луксозна маркова каишка и нов нашийник“ и добавя, че новите родители в компанията получават чисто нови подаръци и висококачествени бебешки артикули втора употреба, които херцозите вече не използват.
По време на неотдавнашното пътуване на Хари и Меган до Колумбия те поканили всички свои служители на по питие.
Настоящ служител пък споделя колко грижовна е Меган, която му подарила комплект грижа за кожата, тъй като бил споменал, че има проблеми именно с нея.
А след срещите на екипа в дома на двойката в Монтесито никой не си тръгва с празни ръце, тъй като им се подарява „кошница със свежи цветя, пресни плодове и пресни яйца“, които са собствено производство от личната градина на херцозите.
Ашли Хансен, която е прессекретар на херцозите на Съсекс и ръководител на комуникациите в Archewell, заявява, че Хари и Меган са я подкрепили по най-добрия и разбиращ начин, когато е трябвало да си вземе продължителен отпуск за сериозна операция.
„Когато им казах, бях посрещната с такава загриженост и грижа, каквато би изразил един родител, ако ставаше дума за собственото му дете. Попитаха ме от какво имам нужда, как и дали могат да ми помогнат и ми казаха да си взема толкова време, колкото ми е необходимо.“
Хансен си спомня как кралската двойка е изпращала цветя и специални пакети и как Меган „лично се свързала“ със съпруга й, за да провери дали двамата с него са добре.