С грижа към природата и с отговорност към бъдещето, bTV Media Group отново обединява усилията си със зрителите, слушателите и онлайн потребителите в третото издание на инициативата „Зелената седмица“, което ще се проведе от 2 до 8 юни 2025 г. Под мотото „Отговорни към природата заедно“, медията ще посвети значителна част от съдържанието си в телевизионния и радио ефир, както и в онлайн платформите си на теми, свързани с опазването на околната среда и устойчивия начин на живот.
В своята 25-годишна история bTV Media Group поставя фокуса върху обществено значими теми, като повече от половината от съществуването си отдава трайна подкрепа на каузи и реализира инициативи, свързани с опазването на природата и отговорното отношение към околната среда.Част от дългосрочния ангажимент на bTV към социално значими каузи чрез бранда „Добрият пример“, „Зелената седмица“ цели не просто да информира, а да вдъхновява – като разказва за добри практики, насърчава личната отговорност и показва реални решения за един по-чист и балансиран свят.
В рамките на инициативата, зрителите и слушателите ще открият разнообразие от съдържание – от журналистически репортажи и лични истории, до практични съвети за устойчиво ежедневие. Темите ще включват показване на добрите примери в грижа за природата, за биоразнообразието и опазване на водните ресурси, както и важността на „зеленото“ хранене, рециклирането, енергийната ефективност и намаляването на вредните транспортни емисии, чрез които се постига баланс между природата и градска среда. По време на „Зелената седмица“ bTV и зрителите ще отбележат заедно световните дни на колоезденето, на околната среда, на борбата с вредителите и безопасността на храните. Освен това, програмното съдържание на всички канали на групата и платформата voyo.bg., ще включва специална селекция от тематични игрални и документални филми.
И тази година екипът на bTV ще застане както пред, така и зад камерите, за да сподели своите лични примери и малки, но значими стъпки в посока устойчив живот. Служителите на медийната група, ще се включат в инициативата не само с професионалната си експертиза, но и с личния си ангажимент – като част от общността на служителите на Central European Media Enterprises (CME), реализиращи „Зелената седмица“ в още пет европейски държави: Чехия, Словакия, Словения, Хърватия и Румъния.
С милионна аудитория в телевизионния и радио ефир, както и в онлайн пространството, „Зелената седмица“ е покана към всеки човек – да се замисли, да научи и да направи поне една промяна в полза на природата. Защото промяната започва от хората – и когато я правим заедно, тя наистина има значение.
Последвайте ladyzone.bg във FACEBOOK
Последвайте ladyzone.bg в INSTAGRAM
Последвайте ladyzone.bg в ТIKTOK