Оказва се, че майките разчитат изключително много на интернет, защото той прави живота им по-удобен и им помага да се справят с изискванията на работното място, грижата за семейството и изобщо - с всичко. Това показва проучване на Microsoft Advertising за поведението на жените с деца в глобалната мрежа.
От пазаруването онлайн до организирането на финансите и предоставяне на съвети за младите майки, интернет помага с практическа информация и емоционална подкрепа във всеки един ден от живота на жените с деца. Което те добре знаят. Затова:
94% от майките ползват имейл всеки ден, за да поддържат връзка с приятели, като това е предпочитаният начин за комуникация, дори и пред писането на sms-и и телефонните обаждания.
44% от майките ползват инстантни месинджъри (като Windows Live Messenger например). Този начин на комуникация все пак е по-популярен сред работещите дами.
Онлайн забавленията също не са чужди на жените, около които тичат малките им съкровища - 63% от тях гледат онлайн видео и 53% играят игри в интернет.
Когато става дума за пазаруване, оказва се, че 62% от майките редовно купуват стоки за домакинството, а 48% от тях проверяват и сравняват цените преди да направят покупка.