“Като родител бих била изключително притеснена, ако детето ми има свободен досег до такъв вид продукт на пазара, който на този етап дори не е доказано, че е безвреден”, коментира Надежда Вишева от „Ергенът“ специално за Ladyzone.bg. Думите й са по повод новата енергийна напитка под формата на прах за смъркане, рекламирана от певицата Диона.
Припомняме, че Надя беше една от двете участнички в третия сезон на романтичното риалити по bTV, които имат деца. Синът й Константин е на 8 години.
„Като инфлуенсър, който работи и споделя с аудиторията си ежедневно съдържание, искам да насоча вниманието на всички колко е отговорна нашата работа“, споделя още Вишева, която има над 63 хиляди последователи в Инстаграм.
Разгледай онлайн нашите промоционални брошури
„Нека сме положителните герои!“ е апелът й към всички, които имат някакво влияние в социалните мрежи, допълвайки:
„Влиянието, което имаме над определени социални и възрастови групи следва да бъде използвано изключително внимателно. Днес социалните мрежи и нашите платформи за споделяне определят голяма част от тенденциите на пазара и влияят на всички ни. Нека винаги да правим премерен и сигурен избор в това какво ще рекламираме и какво ще показваме на аудиторията ни, защото ние, инфлуенсърите, сме хората, които имаме доста силен глас и можем да повлияем, както положително, така и отрицателно“.
Надежда Вишева смята, че скандалът с енергийната напитка на прах, случващ се в момента, показва, че в обществото ни все още има хора, които не биха оставили нещо подобно незабелязано.
„Радвам се за това! Обществото ни трябва да е активно и да дава сигнали за подобни потенциални опасности.“
Личното й мнение по темата е, че не трябва да се допуска рекламиране на продукт, който имитира и прави асоциация с взимане на друг вид забранени наркотични вещества. Това според нея води до объркване сред подрастващите „и в утрешния ден много млади хора биха могли да се подведат и да вземат и забранени опиати под същата форма“.