След години на разочарование заради доминираната от бели модели индустрия, цветнокожата либерийка Диди Хауърд от Лос Анджелис създава авторска фотосерия, с която да намери заслужено място в запазената за "снежанки" фешън територия. Така се ражда проекта "Black Mirror", чрез който с фотографа Рафаел Дикретьор пресъздават лъскави рекламни кампании на водещи брандове.
Има ли място за цветнокожи в модата?
Да, Диди Хауърд го доказва
09 Декември 2016
-
Смартфоните днес: Какви са функциите, които доминират при избора ни?
-
Престижните международни награди за интерактивен маркетинг IAB MIXX Awards ще бъдат връчени по време на церемония на 20 май
-
Топ витамини за жени: енергия, здраве и красота
-
Лазерна епилация в София - как конкуренцията сваля цените, и изгражда високо качество на услугите?