След години на разочарование заради доминираната от бели модели индустрия, цветнокожата либерийка Диди Хауърд от Лос Анджелис създава авторска фотосерия, с която да намери заслужено място в запазената за "снежанки" фешън територия. Така се ражда проекта "Black Mirror", чрез който с фотографа Рафаел Дикретьор пресъздават лъскави рекламни кампании на водещи брандове.
Има ли място за цветнокожи в модата?
Да, Диди Хауърд го доказва
09 Декември 2016
-
Студени ръце и крака: Връзката между кръвообращението и здравето
-
The Macallan отпразнува новото издание Harmony Collection Vibrant Oak с кулинарно изживяване за ценители
-
Експерти от А1 представиха иновативни стратегии за киберзащита
-
BIODERMA отпразнува 30-годишнината на първата мицеларна вода в света: Sensibio H2O