След години на разочарование заради доминираната от бели модели индустрия, цветнокожата либерийка Диди Хауърд от Лос Анджелис създава авторска фотосерия, с която да намери заслужено място в запазената за "снежанки" фешън територия. Така се ражда проекта "Black Mirror", чрез който с фотографа Рафаел Дикретьор пресъздават лъскави рекламни кампании на водещи брандове.
Има ли място за цветнокожи в модата?
Да, Диди Хауърд го доказва
09 Декември 2016
-
Как и къде е създадена шопската салата? (СНИМКИ)
-
Ледената вана – какви са предимствата и кои известни личности практикуват метода
-
Българска или гръцка мусака: въпрос на вкус или на национална принадлежност (ВИДЕО)
-
Guns N’ Roses - истинската история зад най-големите хитове на бандата (СНИМКИ + ВИДЕО)
-
Синдромът на съвременната жена: Хипотиреоидизмът зад маската на стреса
-
Очите говорят: какво се променя след 40 и защо не бива да го пренебрегваме
-
Стартира лятната стажантска вълна в Кока-Кола ХБК България и Центъра за споделени услуги на компанията
-
Най-бързата мобилна мрежа в Европа е на А1 България според Ookla