След години на разочарование заради доминираната от бели модели индустрия, цветнокожата либерийка Диди Хауърд от Лос Анджелис създава авторска фотосерия, с която да намери заслужено място в запазената за "снежанки" фешън територия. Така се ражда проекта "Black Mirror", чрез който с фотографа Рафаел Дикретьор пресъздават лъскави рекламни кампании на водещи брандове.
Има ли място за цветнокожи в модата?
Да, Диди Хауърд го доказва
09 Декември 2016
-
Не се изгърбвайте! Или 10 начина да превърнем добрата стойка в навик
-
Как да поддържаме висока енергия през деня с помощта на добавки?
-
Една от 344 бутилки от Tales of The Macallan Volume II вече е притежание на български колекционер
-
Electrocharge предлага атрактивни цени за зареждане по време на Великденските празници