Миналата година същата група стартира с щурия си календар и сега се завръщат отново. Първият календар с "русали" набра голяма популярност и явно е било неизбежно да се превърне в традиция.
Нека отбележим, че това не е просто фотосесия, защото мъжете от "Newfoundland and Labrador Beard and Moustache Club" имат кауза – средствата, събрани от продажбите на календара, ще отидат за кампания, свързана с превенция на насилието в обществото.
Тя се бори не само с домашното насилие над жени, но и над деца, хора с увреждания и хора, които са уязвими по някакъв начин. Превенцията включва образование, застъпничество и подкрепа.
Традиционната представа за мъжественост (да си голям и брадат) е примесена с женствената визия на митичните русалки. Целта е да се покаже, че мъжете могат да са нежни, любящи и причудливи.
Тазгодишният календар е и доста по-приобщаващ от предходния - участват транссексуални, мъже с различен ръст и способности, както и повече хора от различни националности. Вижте какво се случва и зад кулисите.
Миналогодишният календар също имаше своята кауза – средствата бяха дарени на "Spiritual Mental Health" - благотворителна организация, която предлага терапия с коне за хора с психични заболявания и физически ограничения. Тогава календарът събира близо 250 000 долара, което е повече от перфектно за старт.
Календарът показва някои от основните цели на тяхната социална група. Те са отворени за всеки, който оценява брадата си и се гордее с нея. А ако това, което ви показахме не ви е достатъчно, то можете да се отправите към официалния уебсайт, за да си поръчате едно копие на новия календар, чиято цена е 25 долара.