Правило ли ви е впечатление, че капачките на някои известни безалкохолни напитки са червени, но понякога, сякаш по изключение, попадате и на жълти? Защо се случва това?
Кока-Кола обикновено се предлага в бутилки с червена капачка, която съответства на цвета на етикета. Някои от бутилките обаче се различават.
Така например през пролетта за кратко от бранда преминаха към жълта капачка. Причината е Пасха, пише People.
Жълтата капачка означава, че рецептата на Кока-Кола е подходяща дори за тези дни от годината. Еврейският празник има специфични ограничения при храните, с които брандът се съобразява. Така през 2021 г. в САЩ, на определени пазари, се появява възможността да бъде закупен продукт с жълта капачка, съобразен с традициите на празника. Според KLBD евреите не консумират храни с квас или ферментирали напитки от пшеница, ечемик, овес, лимец или ръж.
Новост от Coca-Cola е Coca-Cola® Zero Sugar Y3000 - първият лимитиран вкус от бъдещето. Създаден е съвместно с изкуствен интелект, за да помогне на феновете на Кока-Кола да усетят вкуса на бъдещето. За определен период от време пък Кока-Кола Y3000 се продава в САЩ, Канада, Китай, Европа и Африка.
Затова всяка година, рецептата на напитката се променя за кратко време, като от използването на царевичен сироп се преминава към захар, пише изданието.