"Как да продаваме онлайн" е ръководство, изследващо някои от основните правила и похвати, които разрастващият се онлайн търговец на дребно трябва да владее отлично. Авторът Кристър Холоман разглежда стратегиите на най-успешните онлайн магазини и споделя съвети на водещи консултанти в сферата. Той се стреми не просто да представи последните новости и работещи модели, но и да ви насочи как да използвате тази информация, за да стимулирате непрекъснатия растеж на вашия онлайн бизнес.
Благодарение на задълбочените анализи и примери от практиката вие ще усвоите полезни умения за работа с клиенти, правилния подбор на социални платформи и софтуерни програми, изграждането на печеливши маркетингови стратегии и много други.
Във всяка глава на това ръководство ще откриете:
- Експертни коментари от водещи специалисти в областта;
- Примери и казуси от практиката, свързани с конкретни предизвикателства, и идеи за справяне с тях;
- Детайлно представяне на най-важните теми, свързани с онлайн бизнеса.Полезни анализи и приложения.
Кристър Холоман е популярен бизнес консултант и лектор. Вестник „Ивнинг Стандард“ го определя като "един от най-влиятелните лондончани в света на дигиталните технологии". Той често е и гостуващ автор във вестник „Гардиън“, където пише за тенденциите в тази област.
Преди да създаде своята компания за потребителски финанси – Divido, Холоман лансира стартъп за 100 милиона британски лири и оглавява отделите за разработка на дигитални продукти към „Таймс“ и „Сънди Таймс“. Под негово ръководство са разработени наградени приложения и нови дигитални решения.
В лекциите и книгите си той вплита истории и примери от богатия си опит, които могат да бъдат полезни на всеки, който иска да създаде или да усъвършенства онлайн бизнеса си.
Ето 5 причини да прочетете това ръководство:
- Потребителските очаквания винаги са изпреварвали способността на търговците да ги удовлетворят.
- Независимо дали се преминава от реално към виртуално, или обратно – принципите на успешната търговия си остават едни и същи.
- Ако искат да имат успех, онлайн търговците трябва да избягват изкушението да третират като еднакви всички онлайн пътища.
- Не е важно кои са хората на едно повърхностно ниво като възраст, пол, дори география. Нито какво ви казват. Важното е какво правят.
- Получаваме вниманието на един човек за съвсем кратко време, затова трябва да отправим послание, което да бъде почувствано лично.
Как най-добрите фирми в бранша използват тези максими? Как един бизнес да се развива успешно в постоянно променящата се онлайн среда? „Как да продаваме онлайн“, която излиза на 12 март от "Хермес, дава отговор на тези и още много въпроси и може да се окаже полезен източник на идеи, иновативни инструменти и доказали се във времето методи за ефективна работа.