За да определи най-желаните компании, WWD проведе проучване във Facebook, Twitter и LinkedIn, а също така взе под внимание и отговорите на студенти от модни училища в САЩ и Европа. Докато някои се стремят да работят за L'Oréal поради наложения имидж на марката и "властта й над жените по целия свят", други предпочитат Diane von Furstenberg, защото марката е символ на "женственост, сила и увереност".

В проучването участваха и The Fashion Institute of Technology (Моден институт за технологии), Savannah College of Art and Design (Колеж по изкуство и дизайн), LIM College, Pratt Institute and London College of Fashion. Имаше повече от 2000 отговорa чрез социалните медии и 405 от студенти.

В описанията на най-желаните от тях модни фирми анкетираните използвали думи като "спокоен", "култов", "невероятен" т.н., което потвърждава идеалистичната представа на младите към вече наложени във времето модни гиганти и техните наследници.

Представяме ви списък с 25-те най-желани места за работа в областта на модата.

1. Chanel 11.66%
2. LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton 8.50%
3. Christian Dior SE 7.90%
4. Alexander Wang 6.90%
5. Diane von Furstenberg 6.20%
6. Kate Spade 5.60%
7. Marc Jacobs 4.90%
8. H&M 3.90%
9. Burberry Group plc 3.30%
10. Prada S.p.A 2.80%

11. Nike 2.60%
11. Hermès International Société 2.60%
12. Ralph Lauren Corp. 2.20%
13. Tory Burch 2.20%
14. Calvin Klein 2.20%
15. Kering SA 2.00%