Само ден, след като популярната певица Тейлър Суифт пусна изненадващо новия си албум, се оказа, че логото му е откраднато. Или поне така твърди чернокожата дизайнерка Амира Расул, собственичка на онлайн магазина “The Folklore”.
Тя сподели в социалните мрежи логото на своя бранд (отдясно) и го сравни с логото на продуктите, посветени на новия албум на Суифт, като според нея са идентични.
“Чакай малко. Тейлър Суифт, едно е да използваш името “Фолклор”, но ето, че и крадеш лого от една чернокожа жена.”
Логото е поставено върху редица продукти, като жилетката на снимката, вдъхновена от песента “Cardigan”, клипът към която Суифт показа заедно с премиерата на новия албум.
От екипа на певицата веднага са взели мерки и са изтеглили всички продукти с проблемното лого. Хората, които вече са си поръчали от тях, ще бъдат уведомени, че на тях ще има различно лого.
Дизайнерката Аира Расул веднага поздрави Суифт за бързата реакция:
“Поздравявам екипа на Тейлър, че осъзнаха каква вреда създава на моята компания използването на логото ми. Тя винаги е бил силен защитник на авторските права на жените, така че се радвам да видя, че екипът ѝ е на същото мнение.”
Компанията “The Folklore” продава стоки, внесени от Африка и продукти, създадени от афроамериканци.