Само ден, след като популярната певица Тейлър Суифт пусна изненадващо новия си албум, се оказа, че логото му е откраднато. Или поне така твърди чернокожата дизайнерка Амира Расул, собственичка на онлайн магазина “The Folklore”.

Тя сподели в социалните мрежи логото на своя бранд (отдясно) и го сравни с логото на продуктите, посветени на новия албум на Суифт, като според нея са идентични.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

“Чакай малко. Тейлър Суифт, едно е да използваш името “Фолклор”, но ето, че и крадеш лого от една чернокожа жена.”

Логото е поставено върху редица продукти, като жилетката на снимката, вдъхновена от песента “Cardigan”, клипът към която Суифт показа заедно с премиерата на новия албум.

Снимка: Getty Images

От екипа на певицата веднага са взели мерки и са изтеглили всички продукти с проблемното лого. Хората, които вече са си поръчали от тях, ще бъдат уведомени, че на тях ще има различно лого.

Дизайнерката Аира Расул веднага поздрави Суифт за бързата реакция:

“Поздравявам екипа на Тейлър, че осъзнаха каква вреда създава на моята компания използването на логото ми. Тя винаги е бил силен защитник на авторските права на жените, така че се радвам да видя, че екипът ѝ е на същото мнение.”

Компанията “The Folklore” продава стоки, внесени от Африка и продукти, създадени от афроамериканци.