Цветно, позитивно и динамично, раздвижено и наистина различно. Така можем да определим рекламната кампания на Aizone есен/зима 2013. По проекта са работили наистина много хора, но дизайнът е дело изцяло на една млада и красива дизайнерка - Джесика Уолш. Тук може да прочетете интервюто на Евгений Милов с нея, както и да разберете какво я доведе в България. А сега нека се насладим на нейните цветни идеи.
Една смела рекламна кампания на Джесика Уолш
Цветно, позитивно и динамично, раздвижено и наистина различно
03 Юли 2014
-
Любовта минава през стомаха - ето кои са най-ефективните храни афродизиаци (ВИДЕО)
-
"Радвам се, че майка ми умря" - Дженифър Анистън влиза в нов сериал (СНИМКИ + ВИДЕО)
-
Кой е св. Андрей Критски и защо го почитаме на 4 юли? (СНИМКИ + ВИДЕО)
-
5 неочаквани ползи от пиенето на бира – за всеки любител на пенливата течност
-
На „Сцена на върховете“ на Белоградчишките скали - световноизвестният български цигулар Свет Радославов, Миро и Веселин Маринов
-
За първи път на живо на „Сцена на върховете“ на Белоградчишките скали - световноизвестният български цигулар Свет Радославов, Миро и Веселин Маринов
-
Край на страха от гладенето: Как да превърнем задължението в удоволствие
-
HUAWEI WATCH FIT 4 Pro: Смарт часовникът, който печели вниманието и на най-големия скептик