Цветно, позитивно и динамично, раздвижено и наистина различно. Така можем да определим рекламната кампания на Aizone есен/зима 2013. По проекта са работили наистина много хора, но дизайнът е дело изцяло на една млада и красива дизайнерка - Джесика Уолш. Тук може да прочетете интервюто на Евгений Милов с нея, както и да разберете какво я доведе в България. А сега нека се насладим на нейните цветни идеи.
Една смела рекламна кампания на Джесика Уолш
Цветно, позитивно и динамично, раздвижено и наистина различно
03 Юли 2014
-
Александър Николов - Юлита и цяла България го посрещна с любов. С волейбол в ДНК-то (ВИДЕО)
-
Мая Николова, майката на волейболистите Александър и Симеон: Никога няма да ме видите с 12 см токчета и екстеншъни
-
Алекс Грозданов с роза – капитанът, който изведе напред националния отбор, въпреки травмата и трудностите
-
Кои са 3-те етапа на любовта? Проверете къде сте вие (СНИМКИ + ВИДЕО)
-
10 модни тенденции за есен-зима, които всяка жена трябва да пробва
-
Доброволци в инициативата на Кока-Кола ХБК България „Моят зелен град“ преобразиха места за отдих в столицата
-
Конкурсът Solve for Tomorrow на Samsung България поставя акцент върху дигиталната финансова грамотност
-
Лимитирана бутилка уиски The Macallan Horizon на стойност над 120 000 лв. стана част от българска частна колекция