Цветно, позитивно и динамично, раздвижено и наистина различно. Така можем да определим рекламната кампания на Aizone есен/зима 2013. По проекта са работили наистина много хора, но дизайнът е дело изцяло на една млада и красива дизайнерка - Джесика Уолш. Тук може да прочетете интервюто на Евгений Милов с нея, както и да разберете какво я доведе в България. А сега нека се насладим на нейните цветни идеи.
Една смела рекламна кампания на Джесика Уолш
Цветно, позитивно и динамично, раздвижено и наистина различно
03 Юли 2014
-
Атанас Далчев ~ Богатият скърби по-силно и по-дълго от бедния, защото има повече време за това
-
Отхвърлен иск за 400 млн. долара - как върви съдебната битка между Балдони и Блейк Лайвли
-
Почитаме този светец на 12.06 (ВИДЕО)
-
Дори и на преклонна възраст, актьорът, изиграл Али Ръза от „Листопад“, не се отказва
-
Проф. Георги Венков: ТУ – София се утвърждава като център за върхови научни постижения с глобално влияние
-
„Фантастико до теб“ финансира 22 проекта с бюджет от близо 500 000 лв.
-
Банка ДСК представя DSK Mobile: Изцяло ново приложение за мобилно банкиране с повече и по-добри услуги
-
Открийте новите Croustis бургери и крокети на Bonduelle – вкусни зеленчуци със сирена