Цветно, позитивно и динамично, раздвижено и наистина различно. Така можем да определим рекламната кампания на Aizone есен/зима 2013. По проекта са работили наистина много хора, но дизайнът е дело изцяло на една млада и красива дизайнерка - Джесика Уолш. Тук може да прочетете интервюто на Евгений Милов с нея, както и да разберете какво я доведе в България. А сега нека се насладим на нейните цветни идеи.
Една смела рекламна кампания на Джесика Уолш
Цветно, позитивно и динамично, раздвижено и наистина различно
03 Юли 2014
-
Силен интерес към летните фестивали на Белоградчишките скали - билетите за „Опера на върховете“ свършват, има все още за „Сцена на върховете“
-
Лятото и фертилността: Има ли връзка?
-
Сладоледено лято с едно пъстро италианско семейство
-
Повече контрол - без притеснения: Viber Dating с нови функции за сигурно запознанство това лято