Новият Biphase Lipo alcoolique създава изцяло нова категория в грижата и дезинфекцията на кожата на ръцете. Използването му възстановява липидите в кожата и елиминира 99.9% от бактериите и вирусите.
В разгара на пандемията френската дермокозметична компания NAOS, производител на първата мицеларна вода в света – Sensibio H2O на BIODERMA, патентова революционен продукт, който съчетава свойствата на хидратиращ крем и дезинфектант за ръце в едно. Biphase Lipo alcoolique – Липо-алкохолна двуфазова грижа за кожата на ръцете, на BIODERMA и NAOS е първият „козметичен вируцид“ - съчетание на козметичен продукт, който пази бариерата на епидермиса и едновременно с това унищожава вредните микроорганизми. Използването му възстановява липидите в кожата и елиминира 99.9% от бактериите и вирусите.
Продуктът има две 2 фази: алкохолна фаза (90%), която напълно елиминира нежеланите вируси и микроби, и хидратираща (липидна) фаза (10%), която поддържа епидермалните липиди, естествено присъстващи в хидролипидния филм.
“Идеята ни с Липо-алкохолната двуфазова грижа не беше просто да създадем продукт за някоя от нашите марки, а да отговорим на потребностите на хората”, казва Жан-Ноел Торел, създател на BIODERMA и основател на NAOS. Екипът му взема обратна връзка от зъболекари, като хора, които използват най-разнообразни дезинфекциращи средства и разбира, че има ниша за продукт, който да уважава екосистемата на кожата и същевременно да се грижи за запазването на нейния естествен баланс.
Жан-Ноел Торел нарича откритието си революционно, защото никой досега не е включвал във формулата на продукт достатъчно количество липиди в комбинация с алкохол за дезинфекциране. В разгара на пандемията, разработването на Липо-алкохолната двуфазова грижа става основен приоритет на компанията.
Освен че показват потенциала на научната общност по време на криза, подобни иновации демонстрират отговорността на козметичните компании към общественото здраве. 100% от печалбите от продажбата на Липо-алкохолната двуфазова грижа в представителствата на NAOS по света ще бъдат дарени за предотвратяването на епидемии.
“Целта ни не е да печелим пари с това начинание, а да сме в полза на обществото”, казва Жан-Ноел Торел.
Национално представително проучване на Kantar TNS, проведено през месец юни по поръчка на NAOS България показва, че 80% от българите мият и/или дезинфекцират ръцете си повече от 3 пъти на ден, а 61% смятат, че използването на дезинфекциращи продукти, в резултат на епидемията, вече е част от ежедневието им. Близо 2/3 (61%) от участниците в проучването на Kantar TNS смятат, че използването на дезинфекциращи продукти вече е техен навик. Всеки пети човек ги използва ежедневно и смята да продължи употребата им и след затихването на заболеваемостта и напредване на ваксинацията.
Почистването на ръцете с този тип продукти или честото им миене със сапун обаче има и негативи – над 1/3 от запитаните се оплакват от суха кожа. Най-честите притеснения на потребителите спрямо дезинфекциращите гелове и спрейове са свързани с последствията от употребата им върху кожата на ръцете и с наличието на алергени. Всеки пети потребител на дезинфектанти забелязва сухота на кожата. Раздразнения и напуквания на ръцете са също сред по-масовите оплаквания. 41% от хората с проблем са се консултирали за проблема си с дерматолог, фармацевт или общопрактикуващ лекар.
Именно кожните проблеми фокусират вниманието на специалистите и водят до голямата иновация на BIODERMA и NAOS - едновременно елиминиране на бактериите и вирусите и опазване на здравето на кожата. Появата на първия продукт, който дезинфекцира и същевременно се грижи за кожата на ръцете, в голяма степен ще промени нагласите на хората, които до този момент са избягвали употребата на дезинфекциращи гелове и спрейове, защото са се притеснявали от раздразнения на кожата на ръцете, от алергени или са имали опасенията за безопасността на продуктите.