M&M'S®, част от портфолиото на Mars, Incorporated, продължава своята мисия за създаване на свят, в който независимо от различията ни, всеки е уникален и е незаменима част от общността. С цел да насърчи възприемането на различията сред хората, независимо от културата, расата, етническата принадлежност или общността, в която живеят, компанията Mars, чрез една от най-известните си марки – M&M'S, обяви своята глобална мисия за създаване на по-добър и по-приобщаващ свят за всички. Като част от семейството на M&M'S®, всички фенове на неустоимите шоколадови бонбони могат да участват в приключението, като се включат в играта на M&M'S® в радио N-JOY от 29 август до 12 септември.
M&M'S, марка, разпознаваема заради своите цветни и уникални герои, е синоним на забавление и разнообразие през всички 80 години на своето съществуване. Стремейки се да продължи това и да подобри насърчаването на приобщаването в света, сега тя има за цел до 2025 г. да обедини всички чрез силата на забавлението и да подобри чувството за принадлежност на 10 милиона души по света. Като част от тази мисия е създаден M&M'S FUNd – консултативен съвет, чиято роля е да следи за въздействието на марката върху мисията на компанията, който ще предлага ресурси, менторство, възможности и финансова подкрепа в сферата на изкуствата и развлеченията, така че хората да чувстват принадлежност.
„Многобройни проучвания показват, че желанието ни да бъдем приети е също толкова силно, колкото и желанието да бъдем обичани. Това важи за всички хора, независимо от техните различия. Точно това ни мотивира като компания да бъдем инициатори на положителни промени, да използваме гласа си и да насочим усилията си към създаването на по-добър свят за всички. Това се подкрепя от новата цел на M&M'S – да свързваме хората по света, като им помагаме да видят различията си и ги вдъхновяваме да преодолеят бариерите, които им пречат да се чувстват част от общността“, каза Ваня Вагич, мениджър „Корпоративни въпроси“ за региона UBBAI в Mars.
За да изпълни мисията си и да представи свят, в който всеки се чувства приет, M&M'S преминава през определени промени, които почитателите на марката ще забележат в дизайна и продуктите. Отличителната цветова палитра на марката ще бъде разширена, а различните форми и размери на шоколадовите бонбони M&M'S ще бъдат използвани, за да покажат, че всички сме различни. Също така е направена свежа и модерна промяна на външния вид на любимите герои на марката, за да се подчертае значението на себеизразяването и силата на сплотеността, защото именно техният външен вид, характер и истории ги правят уникални представители на днешното общество.
В България M&M'S® организира двуседмичната радио игра „M&M’S: преоткрий вкуса на забавлението“. Тя е част от мисията на марката за създаване на свят, в който независимо от различията ни, има по-голяма приемственост и принадлежност. В рамките на 2 седмици с начало 29-и август слушалите на радио N-JOY ще могат да отговарят на въпроси, свързани с емблематичния бранд, и да се борят за страхотна дневна награда. В края на всяка седмица всички участници ще имат шанса да спечелят голямата награда – уникален куфар на M&M’S. Всички награди са избрани с една цел – да покажат още веднъж колко важно е да се забавляваме заедно, но и да приемаме различията си и да бъдем толерантни.
Новата мисия на марката M&M'S е само едно от многото действия, които се предприемат в Mars, Incorporated, за създаване на свят, в който независимо от различията ни, има по-голяма приемственост и принадлежност. Сред тях са целта за постигане на балансирани по пол ръководни екипи, провеждането на независим годишен одит на разнообразието в рекламата (ръководен от Института “Geena Davis”) и тяхната роля на председател на Алианса за борба със стереотипите (Unstereotype Alliance), част от ООН Жени, и др.
За повече информация относно новата цел на марката M&M'S феновете могат да посетят страницата на M&M'S във Facebook, Instagram, Twitter, или на MMS.com.